Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, május 09, 2006

Pöttyek 2.

Zsuzsim jól rámijesztett azzal, hogy bárányhimlő járvány van. Ráadásul most estére egészen nyűgös lett Hédim. Utánaolvastam a baranyhimlo.hu lapon, okosabb nem lettem, evvel szemben nyugtalanabb:(
Gyorsan átvizsgáltam, de máshol nem találtam rajta pöttyeket, csak a pofiján a szája vonala alatt, és a nyakán. Láza nincsen, viszont étvágya sem. De melege igen. Átöltöztettem egy fokozattal vékonyabb ruciba, megvígasztalgattam - úgy tűnik, hogy most ez használ, mert lecsendesedett, és ugyan enni továbbra sem akart, de elaludt. Mivel nem vacsizott, ma este felveszem még enni, és majd akkor is bevizsgálom a pöttyök állását, meg a lázhelyzetet. Igazán remélem, hogy az ijedtségem nagyobb a bajnál.
Olvastam, hogy lehet védőoltással is védekezni, de azt csak 1 éves kor után lehet beadni - így még van fél évünk kibekkelni, ha ez most nem az.