Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, június 02, 2006

Siker:)

Dacára annak, hogy 7 előtt a suliban voltam, és még nem lehetett felmenni a tanszékre, mert takarítottak, és majd' fél órát ácsorogtam a földszinten, és előtte nem kaptam etgész napos parkolójegyet, csak egy órára szólót, amiből vettem hármat, mert nem tudtam, hogy meddig leszek ott, és ez többe került, mint az egész napos - ahol Zsuzsi ajánlotta, hogy megállhatok és parkolhatok ingyen, azt pedig nem vettem igénybe, mert szakadt az eső, és nem volt esernyőm - és hogy rémálom volt az egész vizsga, szóval mindezek dacára mégis sikerült, és ennek én nagyon-nagyon örülök!!!
Biztosan Hédim is, mert nem aludt el, míg haza nem értem, hanem megvárt, kicsit játszottunk, ettünk együtt - én reg-ebédeltem, miközben ő Mama ölben ülve és engem tanulmányozva elrágcsált egy zsemlealjat, és csak után aludt el.
Mama volt lyan drága, hogy a délelőtti bébiszitterkedést' felhasználva felporszívozta a lakást, ami hatalmas segítség, így nekem már csak a törölgetés marad, és a hétvégére való pakolás, és így lehet, hogy az egész éjjeli fentlét után emberi időben ágyba is tudok majd kerülni - feltételezve, hogy Hédim ma is olyan hamar elalszik, mint tegnap.

Az eső kérlelhetetlenül szakad, így nem tudom, hogy mi lesz a mi Balaton-nézegetésünkből, de végül is Erikhez megyünk látogatóba, Hédi pedig gondolom megbocsátja nekünk, ha a beígért nagy víz helyett valami mást lát majd:)

5 Comments:

  • At 1:01 du., Anonymous Névtelen said…

    GRATULÁLOK!
    És jó utat nektek! Kívánom, hogy jobb idő legyen!
    Ancsa

     
  • At 7:03 du., Blogger KHA said…

    Köszi!:) De sajsnoa pont most olvastam, hogy egész hétvégén, sőt a jövő hét közepéig ilyen idő lesz. Ha csak nem süt a nap, az nem gond, de az esőnek nem örülnék:(

     
  • At 7:04 du., Blogger KHA said…

    Köszi!:) De sajsnoa pont most olvastam, hogy egész hétvégén, sőt a jövő hét közepéig ilyen idő lesz. Ha csak nem süt a nap, az nem gond, de az esőnek nem örülnék:(

     
  • At 4:38 du., Anonymous Névtelen said…

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »

     
  • At 1:18 du., Anonymous Névtelen said…

    Looks nice! Awesome content. Good job guys.
    »

     

Megjegyzés küldése

<< Home