Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, július 14, 2006

Szökés



Az én lányom kedvet kapott egy kis kertészkedéshez - bizonyára tetszett neki, hogy reggel virágot locsoltam, és úgy gondolta, hogy ezt ő is utánam tudja csinálni.

Kiszökött a szobájából - ügyesen rájött, hogy ha megfelelő erővel rángatja a rácsot, akkor az kinyílik (már intézkedtem, papa már töri a fejét a megoldáson) és játszani kezdett a dracénával. (A dracéna véleményét erről a kis afférről nem ismerem, de tartok tőle, hogy neki nem tetszett anniyra, mint Hédinek)
Mire kimentem - eközben én nagy nyugalommal Apának írtam levelet a gépnél - talpig saras volt, és ette a virágföldet.
Valószínűleg ő is olvasta, hogy ez jó, nem csak Emma:)

2 Comments:

  • At 5:01 du., Anonymous Névtelen said…

    Szegény virág! Nekem az utolsó 3 virágom küzd az életéért! (lehet, hogy már csak 2)De többel nem kísérletezek. Kezdem tudomásul venni, hogy mindegy hová költözünk én minden virágot kinyírok! :(

     
  • At 8:43 du., Blogger KHA said…

    Ne add fel! Olyan szépek tudnak lenni.
    Az első telepesek nálam is kihaltak, aztán jött egy újabb garnitúra, azok csak vegetálgattak, de a harmadik rend az már szépen megmaradt - igaz, közben meg is tanultam a virágokkal bánni, és mostmár sok van. Még azt is túlééték, hogy kiskorában Bonnie is szerette őket - na jó, egy kaktuszom nem élte túl. Így gondolom Hédi támadását is bírni fogják:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home