Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, február 13, 2006

Apás napok

Az van, hogy (Gyuri nevetett is rajtam, nem kicsit) hogy reggel elmagyaráztam Hédi Alíznak, hogy anyának el kell mennie most egy kicsit iskolába, de mindezt azért (is) teszi, hogy mire Hédi megtanul beszélni, el tudja mondani, hogy anyja neve dr.:-) persze ez csak vicc, de jól hangzik:-)

Nos, így délután magára hagytam az én családomat, és elmentem egy kis nemzetközi jogot hallgatni. Előtte vásárlás, utána vásárlás, csak hogy tuti legyen a napom. Jó fáradtan érkeztem haza, mert egy erős ködbe is belefutottam. No de az én kis családom sem kevésbé fáradt látványa fogadott. Szegény Gyuri rögtön belefutott a jóba: jutott neki ruhacsere kétszer, lepedőcsere egyszer, ilyesmi. De nagyon szépen helyt állt, csöpplány szép ruhában, jóllakottan, de kicsit fáradtan fogadott; igaz, azért, mert már nagyon aludni készült. Kicsi napirendbolydulás, de ez még belefér.
Elrendezgettem itthon mindent, kicsinek, nagynak (víz forralása a tápszerhez a kicsinek, kenyér sütése a nagynak), még mosok kicsit, aztán ágy. Apás nap lesz még holnap is holnapután is.:-)