Babanapló

Hédi Aliznak

szombat, február 11, 2006

Orrporszívó és egyebek

Újabb téveszmémet döntöttem ma meg; az orrporszívó igenis jó találmány. Olyan szépen ki tudtam vele tisztítani Hédi orrát, ahogyan a kézivel soha nem lettem volna képes.
Ténykérdés: ebben az időszakban valóban napról napra fejlődnek a babák. Míg tegnap gyanakodva figyelte a keresztanyujától kapott csörgőt, ma már szépen megfogta, és jót játszik vele. Oldalt forult a pelenkázóasztalon, persze sima talajon még nem megy egyedül.:-)

Este megevett jópár falat sülttököt, ivott rá narancslevet, azután egy nagyon játszottak apával a játszószőnyegen, míg én feldobáltam a függönyöket, meg elkészítettem a fürcsit. Ma már nem sírt egyáltalán, de a boldogságtól még messze állunk.
Most még fent van, de már csendesedik a járókában, még egy vacsi, tiszta pelenka, és aztán ágy.