Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, február 09, 2006

Anya tervez...

Anya tervez, Hédi kivitelez. Ahogy én elképzeltem, hogy Hédi kint el fog aludni, úgy nem jött be a tervem. Hajlandó volt egy kis időt kint tölteni, de esze ágában sem volt elaludni. Hozzáteszem, lehet, hogy nekem se lett volna kedvem abban a hülye a hordozóban aludni, de mivel nincs itthon más eszközöm, és az autóban is elaludt benne, gondoltam, jó lesz. Nem lett jó. Így fel fogom hozatni Gyurival a babakocsi hordozó részét, abban normálisan tud feküdni, és kísérletet teszek, hátha úgy majd elalszik. Persze, majd ha hazajön, mert csak este ér haza, így ezt maximum holnap tudom már megpróbálni.

Ha ma hazafelé nem tud bemenni boltba, holnap fel kell kerekednünk, és vennünk kell egy párásítót, mert tényleg nagyon szenved szegény a száraz levegőtől. El van dugulva az orra, ki van száradva az orra környéke is. Kenegetem krémmel, rendszeresen tisztogatom az orrát, és imádkozom, hogy ne szenvedjen jobban addig, míg be nem szerzem a fránya gépet. És többet nem hallgatok senkire, ha én úgy ítélem meg, hogy valamire szükség van, akkor nem hagyom magam lebeszélni, majd legfeljebb a tapasztalataim alapján rájövök, hogy mégsem kellett volna, de inkább legyen meg valami, mint így jöjjek rá, hogy mégis kellett volna.