Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, március 13, 2006

Babanézőben

Babanézőben voltunk délelőtt, Marianék itthon vannak a kicsivel. Persze a lehető legvacakabb időben indultunk neki, szakadó hóban, szélfújásban, de egyrészt megbeszéltük, hogy ma megyünk, másrészt pedig azon az alig 1 km-es távon az autóban csak nem történhet semmi alapon mertünk nekiindulni.
A két kiscsaj nem túl sokat törődött egymással, megnézték ugyan maguknak egymást, de aztán mindkettő úgy döntött, hogy inkább foglalkozik magával, mint a másikkal. Anett gondolom még kis pisisnek találta Hédit; érthető, hiszen ő egy nap híján már hét hónapos:) Hédinek pedig sokkal jobban tetszett az a sok színes bigyó a feje fölött, mint a nagylány.
Mi viszont tudtunk beszélgetni kicsit. Igaz, nem maradtunk túl sokáig, Hédim 11 fele jött rá, hogy régen volt hat óra, amikor evett (én korábbra tippeltem, csodálkoztam is, hogy ennyi ideig nem evett) utána pedig jobbnak láttam, ha inkább elindulunk haza, hogy már itthon aludjon el. Már a kocsiban elszenderedett, és itthon épp hogy tisztába tettem, és letettem a kiságyba, már el is aludt.