Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, március 10, 2006

Reklámok

Ahogy az ember anya lesz, rögtön kicsit meg is bolondul; normális ez?
Soha nem hatottak rám reklámok, nem foglalkoztam semmilyen akcióval, most pedig Coccolinózok. Mentségemre legyen mondva, a történet fordított. Előbb vásároltam 3 doboz Coccolino öblítőt, mert nagyon akciós volt a t-gazdaságosban, majd most láttam, hogy (nahát, hogy hogy nem) 3 darab a Coccolinón található matrica beküldésével 1000 Ft kedvezménnyel lehet megvásárolni a Coccolinós mesekönyvet, így kerül 1490 Ft-ba. Mit csinál erre anya, aki egyébként a Postát hírből ismeri, mindent a neten intéz, és ld fent soha nem vesz részt akciókban? Leszedi a címkéket, ragaszt, borítékot címez, majd Postára ad. Hát igen, bolondulok:))

Megjegyzés: itt javítanom kellett, mert most vettem észre, hogy azt írtam, hogy egy doboz Coccolinót vettem, holott hármat, mert így volt 2+1-es akció.