Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, június 04, 2006

Itthon

Itthon vagyunk újra, kicsit utaztunk, kicsit pihentünk, jól éreztük magunkat. Hédim nagyszerűen viselte a két napot, este elalvás előtt volt egy picit nyűgös, de ezen kívül remekül elvolt az autóban is - pedig 5 óra volt összesen az út, a megállásokat is beleszámítva), ott is.

Ami viszont számomra roppant bosszantó: Siófok és Szeged között nem találtunk egyetlen egy olyan pihenőt az autópályák mellett vagy egyetlen egy olyan benzinkutat az egész vonalon, ahol Hédit tisztába tudtam volna tenni!!! Sehol nem volt annyi hely kialakítva, hogy le tudjam fektetni. A kocsiban pedig kevés a hely, úgy nem férünk el, ha bent vagyunk mindketten. Az időjárás viszont roppant kellemetlen volt ma, szakadt az eső, és nagyon fújt a szél egész nap - bár gondolom itt is - így az sem lehetett megoldás, hogy Hédit lefektetem a hátsó ülésre, és kint állva teszem tisztába. (És nem csak azért, mert így én megáztam volna, hanem azért, mert a nagyon hideg szél bizony nem gondolkodott, hanem fújt be az autóba.
Szerencsére Hédit ez sokkal kevésbé zavarta, mint engem, így nyugodtan bírta, míg végül is Szeged alatt egy Mol kúton (emlékeztem rá, hogy ott van a kézmosó mellett egy olyan pultos rész, ahol elfér) át tudtam pelenkázni.

1 Comments:

  • At 4:38 du., Anonymous Névtelen said…

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »

     

Megjegyzés küldése

<< Home