Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, július 28, 2006

Szörnyű meleg:(

Hédi ma sem reggelizett, 11-kor evett csak, azóta is csak egy kis gyümölcsöt, de a vizet mértéktelenül issza.
Nagyon nagyot aludt a korai kelés után, kb 9,30-13,30-ig a kiságyban volt, és szinte végig aludt, amikor egy picit ébren volt, akkor is feküdt és gügyögött magában. Mióta felkelt, azóta pörög, mászkál, játszik, de látszik hogy már nagyon uncsi neki is ez a kánikula.

Volt ma egy kis koppanás - nem is olyan kicsi - a nagy lendületet az ajtó fogta meg, így most Hédi Aliz homlokán van egy kis lila pukli:( persze ő már réges-régen elfelejtette az affért, csak a nyoma emlékezteti Anyát a balesetre.


Ui: tegnap óta Anyának ismét szépek a fogai:)


A képek a kimászunk az erkélyre, de közben megállunk egy kicsit függönyözni projekt részletei:)





*
Megint ettünk egy kis gyümit - ha nem direktben őt akarom etetni, hanem kicsit árverem, és leülök elé én enni, akkor mindig odajön kérni belőle. Ha így, hát így, a lényeg, hogy attól, hogy meleg van, még egyen eleget. Aztán annyira elálmosott a hinta-palintázástól, meg a zsip-zsupolástól, hogy letettem a kiságyba. El is aludt hamar, de most, hogy bekukucskáltam hozzá, vettem észre, hogy mellette van egy guriga wc-papír, amit úgy tűnik elalvás előtt még lelopott a komódról:)

2 Comments:

  • At 10:22 de., Anonymous Névtelen said…

    Látom ti is elmaradtatok pár napot. Én is csak most írtam Emma naplójába.

     
  • At 11:10 de., Anonymous Névtelen said…

    Really amazing! Useful information. All the best.
    »

     

Megjegyzés küldése

<< Home