Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, július 25, 2006

9 hónap


Hédi Aliz ma kilenc hónapos!:)) az én nagylányom büszke is magára nagyon:)
A napot a fülbelövős néninél kezdük, Hédi már gyanakodott, hogy valami huncutság készül, mert nagyon körbezsongtuk, és szerintem gyanúsan mézes-mázosak voltunk vele:) még a bejelölésnél nem is volt gond, de a belövésnél már annál inkább; lett nagy sírás-rívás. Szegényt nagyon sajnáltam, de tuti, hogy nem fájt neki, csak megijedt, mert nagyon hamar megvígasztalódott, és azóta hozzá sem ért a füléhez, így biztosan nem is zavarja, észre sem veszi. És az én szép lányom még szebb lett így:) most még persze a belövős fülbevaló van benne, a gyerekorvos azt modta, hogy két hét múlva bele lehet tenni az igazit, de itt a hat hetet javasolták, így mi kivárjuk. Keresztelőig még belefér a hat hét is, ezért időzítettünk így.

Nem lettek a legjobbak a képek, de próbáljon meg valaki egy örökké izgő-mozgó gyereklányt úgy lefényképezni, hogy látszódjon a fülében a fülbevaló:)

3 Comments:

  • At 4:39 du., Anonymous Névtelen said…

    Boldog 9. hónapot! Nagyon szép ez a fülbevaló. Milyen lesz helyette?
    Mi Bodzáson kóstoltuk a dinnyét, de nem kellett Emmának. Mondjuk az nekem sem ízlett. Vízíze volt nem dinnye.
    (azért nem vittünk utazóágyat a mamáékhoz, mert nem akartunk addig maradni a babakocsiötlet az nagyon tetszik nekem eszembe sem jutott!)
    Ancsika

     
  • At 5:18 du., Blogger KHA said…

    Köszönjük szépen:) én még nem láttam az igazit, mert az a Keresztanyuja ajándéka, ő vette meg, és még nekem sem mutatta meg.:) De jó az ízlése, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy szép lesz.
    A dinnyék meg valóban nem az igaziak, vagy lehet, hogy még korán van, de ki kell fogni, hoyg jó legyen.
    Nagyon jó a babakocsit vinni tényleg, Hédi abban olyan nagyokat alszik máshol is, hogy csak na:)

     
  • At 4:06 du., Anonymous Névtelen said…

    I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

     

Megjegyzés küldése

<< Home