Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, április 08, 2007

Eladtam a lányom

Eladtam délelőttre a lányom, nem mondom, hogy sokáig tartott. Jött Mama és Papa, hoztak jóféle házi sonkát (egészséges életmód, háhá, finom sonka mellett?! ugyan!) megkérdeztem tőlük, kell-e a lányom, mert a dédiékhez mennek, mondták persze. Kérdeztem Hédit öltözködés közben, van-e kedve menni csavarogni, mondta autó és vigyorgott. Mondtam, mennek a dédiékhez, mondta Dédi-Hédi, vigyorgott, így mindenkivel mindent megbeszéltünk, Hédi még annyira hajlandó volt, hogy adjon puszit Apának és Anynak, majd királynői testtartást felvéve elhelyezkedett az autóban és üdvözült mosollya integetett még egy kicsit.:)

Még egy gyors összefoglaló, bátyus is itthon van most, Hédi imádja Eriket, annyit huncutkodik vele, és szeretgeti, hogy öröm nézni. Tegnap pedig a Mami és Tati is nálunk volt, így teljes a családjárás, Hédi pedig fürödhet a kényeztetésben (persze azért kontroll alatt, Anya szeme mindent lát:)
Most pedig igyekszünk kihasználni Hédi Aliz Perpetuum Mobile távollétét, Apa füvet nyír, Anya a szokásos elfoglaltságát űzi, a nagykorú pedig még csak most ébredt. Szép napot mindenkinek!