Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, december 16, 2007

Karácsony előtt, hó után

Nem voltam valami jó krónikás az utóbbi időben, nem is mentegetőzöm, csak megjegyzem.

Végre leesett a hó, és persze mi is nagyon örülünk neki - még én is, pedig én nem vagyok egy hószerető, de ilyenkor Karácsony körül még én is szépnek látom:) Hédi pedig odáig van érte, alig lehet berángatni a házba:) Igaz, szánkónk még nincs - Anya nem nagyon hitte, hogy lesz az idén hó, de futkározni is nagyon jó benne.


Apa ma épített egy hóembert Hédinek, de nem járult hozzá, hogy a képet nyilvánosságra hozzam, pedig nagyon jópofa lett:)

Mostantól pedig Karácsony-váró hangulat van, és blogszünet.



Így Boldog, Békés, Szép Karácsonyt Kívánunk Mindenkinek!!!

1 Comments:

  • At 2:16 du., Blogger pavelancsika said…

    Nektek is Békés Boldog karácsonyt! Addig meg jó készülődést. :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home