Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, március 12, 2008

Óvoda

Jelentem, előjegyzésbe vétettünk, beíratkozni is megyünk valamelyik nap, ma nem volt nálunk papír, pedig ma is lehetett volna, de ezt nem tudtam előre. És aminek külön örülünk, hogy azt mondták az oviban, hogy nem kell megvárni a 3 évet, szeptembertől mehet Hédi. Tényleg nagyon örülök neki, mert a bölcsiben is mondták, hogy neki hosszú lesz még az idő ott, mire 3 éves lesz, elunná magát addigra, de így nyertünk két hónapot. Addig már csak egy feladat van; a szobatisztaság, és nem csak akkor, amikor úgy adja úri kedvünk, hanem mindig, és megbízhatóan.
Három csoportot lehet választani; angol, zene és mozgás. Úgy gondoltam, hogy énekeljen, amikor kedve van, én nem fogok és nem is akarok belőle egy rossz önismerettel rendelkező kis makit nevelni, így ezt kilőttem, ha lesz hozzá tehetsége, akkor az majd úgyis előjön később, ha nem akkor minek. Az angollal hasonlóan vagyok, ráér még ezzel foglalkozni, még ha tudom, hogy itt nyilván vicces, mókás, játékos foglalkozások vannak, akkor is kilőttem ezt is. Viszont az én lányomnak mozgásra van szüksége, nem kevésre, így oda írattam. A másik két foglalkozást is úgyis megkapja itt is, csak nem olyan mértékben, de legalább azzal fog legtöbbet találkozni, amire neki most szüksége van.