Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, február 16, 2006

Aktív üzemmód

Az én lányom elunta a léha, mindig alvó életmódot, és aktív üzemmódra kapcsolt:-))) A tegnapi vicceljük meg anyát, és legyünk ébren három órán keresztül műsor után ma hajnali négykor kelt, de kegyes volt hozzám, és rögtön visszaaludt evés után. Délelőtt viszont a fél kilences kelést követően 11-kor kezdett csak ásítozni, azaz két és fél órát volt fent. Ezidő felében lefoglalta magát, (hagyta, hogy megcsináljam a sürgős dolgaimat) aztán pedig játszottunk egy jót a nagyágyon.
Ibi keresztanyu is volt ma, Hédi mintha tudta volna, hogy jön, biztos ezért várt annyit az alvással.:-) Persze alig hogy letettem 11-kor, fél 12-kor rájött, hogy megint egy örökkévalóság telt el, mióta nem evett (ez ugye 3 óra hosszát jelent) és rögtön szólt is, hogy na most akkor jöhet a kaja:-) Azóta viszont szava nincs, az üveg vége felé már nagyon laposakat pislogott, és ahogy letettem, el is aludt.

Gyorsan kihasználtam ezt a kis időt, amit kaptam:-) és a már rég hanyagolt teknőseinket is megetettem, kitakarítottam a helyüket. Az egyik bolond béka mindenáron ki akart mászni a mosdókagylóból, alig győzte kivárni, hoyg mehessen vissza a helyére. Még jó, hogy ilyen öntudatos ember- és állatállománnyal bírunk.:-) Bonnietól viszonylag ma békém volt, köszönhető ez annak is, hogy Ibi tutujgatta kicsit őt is, miután Hédit aludni vittem.

Lassan kisül az emberkenyér, aztán már csak kis egy kis teszek-veszek marad, aminek neki is állok, mert gyanúm szerint 3 körül korgó gyomorral találom szemben magam.:-)

3 Comments:

  • At 3:13 du., Anonymous Névtelen said…

    Öt szmájli egy viszonylag rövid szövegben. Lassan olllan leszel, mint a "kacsintós blog" :)

     
  • At 3:38 du., Blogger KHA said…

    he-he-he. jóvanna' atta' magát. majd visszafogom magam.

     
  • At 3:39 du., Blogger KHA said…

    Egyébként pontosítsunk: hat az a szmájli.

     

Megjegyzés küldése

<< Home