Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, február 13, 2006

Vérnarancs

Anya jó akart lenni a lányához, és hazafelé direkt azért ment még boltba, hogy vegyen egy rakat gyümit. Hédim le is nyomott egy jó adag alma-banán mixet, jó kis vitaminbomba, és én ezek után úgy gondoltam, hogy frissen facsart narancslé lesz az igazi a vacsora után.

Az én lányom azonban nagyon érdekes tüneteket produkált amint belekortyolt; szeme kikerekedett, rám nézett csodálkozva, összerázkódott, még a vállát is behúzta, majd fintorgott, és kiköpte az egészet. Ezt megismételte a következő kortynál is. Mivel nem tudtam mire vélni, megkóstoltam én is, és újabb dolgot tanultam meg: mielőtt a szerencsétlen gyerekedet megetetnéd, legalább kóstold meg, hogy mit akarsz rátukmálni. A narancslé ugyanis pont ugyanolyan savanyú volt, mint a citrom, hogy én is nagyjából azt produkáltam, mint Hédi, annyi különbséggel, hogy én hősiesen lenyeltem, ha már ilyen ügyes voltam!:-(