Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, február 26, 2006

Babakaja

Hédi mintha tudta volna, hogy anya szabad délelőttöt kapott, olyan kis rendes volt, hogy csak 6,15-kor ébredt először. Megetettem, és kihasználva Gyuri felajánlását, visszafeküdtem, és mélyalvásban elő se bukkantam majdnem délig, akkor is csak úgy, hogy Gyuri ébresztett. Nagyon jól esett:)

Csöpplány nagyon jól megvan apával, ügyesek együtt, így nyugodtan pihenhettem egy kicsit.
Persze Hédi kitolt apával, mert a reggeli evés után nem aludt vissza, de lefoglalta magát, 9-kor evett ismét, és utána aludt egy nagyot, én ébresztettem délben. Alma-sütőtökös babakaját evett, a szokásos módon; először éhen akart veszni, hogy nem elég gyorsan jön a kanálról az ennivaló, de aztán rájött, hogy ez a) jó dolog b) mégsem fog éhenhalni.
Az egy cseppet megnehezíti ezt a fajta etetési módot, hogy átlag kétfalatonként Hédi ellenállhatatlan vágyat érez, hogy egy gyors mozdulattal a falat után bedugja a kezét a szájába. Vagy beletenyerel az ennivalóba. Azaz két falat, egy kéztörlés.:)