Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, február 23, 2006

Éjjeli tréfa

Éjjel fél három körül Hédi felébredt, és ezzel persze én is. Mivel tegnap elég alvós-fáradt napja volt, azt gondoltam, hogy éhes, mert úgy sírt fel, mint amikor rögtön éhen akar halni.
Anya kipattant az ágyból, tápszert melegített, majd ezek után Hédi nem evett egy falatot sem. Ekkor elkezdtem variálni, arra gondolva, hogy estleg túlmelegítettem az ennivalót, próbáltam hűteni, de megint semmi. Majd Hédi megunta a bénázásomat, és jó erősen eltolta magától az üveget, hogy vegyem már észre, hogy nem éhes! Akkor kicsit megnyugtatgattam, és visszatettem az ágyba, mivel ekkor már éberen mosolygott rám, és ő rögtön el is aludt. Úgyhogy biztos, hogy csak rosszat álmodott.
Még jó, hogy Hédi bölcsebb, mint én, és nem lehet "megtömni" és tényleg csak akkor eszik, ha éhes.

Reggel fél hatig béke volt, akkor ébredt, persze ekkor már éhesen:) de még visszaaludt egy kicsit, és most kelt 8-kor, azóta a kedvenc egerével játszik a járókában.