Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, február 24, 2006

Kihasználósdi

Anya kihasználja Hédi (végre) nyugodt alvását; konyhaprojekttel.
Felnőttember-ebédet készítek, kivételesen Gyuri haza tud jönni időben, így egyszer nem este 9 után ülünk le először együtt az asztalhoz. A kenyérrel kicsit elszámítottam magam (illetve alkalmazkodtam Hédihez) így ugyan megsül hamarosan, de kihülni már nem tud valószínűleg, ezért szégyenszemre bolti kenyeret kell, hogy együnk ma. Persze, meg lehetne enni még langyosan is, de szerintem nem tesz jót, az én gyomromnak tuti nem, de Gyurinak sem, így meg szoktam várni, hogy kihüljön.
Ibi hozott tegnap palacsintát (a családom nagyon jól ismer engem, tudják, hogy a palacsinta a gyengém, de képtelen vagyok nekiállni sütni, és ha mégis megteszem, akkor is bizonytalan a kimenetele) most főztem hozzá pudingot, így szeretem, emeletesre töltve. Szóval lassan készen is vagyok, míg az ebéd süldögél kicsit, de már nem sok kell neki.

Hédit most etettem meg, egy óra alvás után, mert három órája nem evett, és nem akarom, hogy bömbizve ébredjen. Ez a módszer este is nagyon jól beválik; amikor korán vacsorázik (és ez általában így van), akkor 10-11 körül még fel szoktam venni, és meg is eszik egy jó adag pótvacsit, így nyugodtan alszik éjszaka, és reggel nem éhenhalósan ébred.