Babanapló

Hédi Aliznak

szombat, február 04, 2006

Előny

Ma reggel megtörtént az, ami eddig nem; hamarabb ébredtem, mint Hédi. Még mindig alszik, így egy fél óra előnyt már mindenképp sikerült szereznem vele szemben, nagyjából ennyivel később aludt el este, mint szokott, és ez nagy dolog ám, legalábbis nekem. Főleg, hogy így meg tudtam inni a reggeli kávémat, mielőtt a regeliztető pincér szerepkör előtt.:-))

Éjszaka rendes csajszi volt, hagyott aludni, voltak ugyan kis helyiérdekű nyöszörgések, 1-kor és 2-kor, de azonnal vissza is aludt. (Ja igen, a bébiörző is egy fantasztikus találmány) Háromkor azért csak felkeltünk kicsit, tíz perc (szerencsére csak csendes, nem teli torokból jövő, ám kitartó) oá meggyőzött arról, hogy Hédi valamit kér, de tüstént. Teával kicselezve megnyugodott, és nulla pec alatt elaludt újra, amit azóta is tesz.

Hanghatásai tökéletesen elkülöníthetőek egymástól, és ez nagyon tetszik. Szabályosan kommunikál a nehézfejű anyjával,:-) hogy biztos legyek a dolgomban mindig, hogy mit is akar.

Az ei az csak olyan hát-nem-látod-hogy-ez-nem-tetszik-nekem meg jó-lenne-ha ezen-sürgősen-változtatnál-anya hangok.
Aztán van az oá ami viszont a ha-nem-adsz-nekem-enni-de-nagyon-gyorsan-akkor-nagy-baj-lesz vagy adjál-már-rám-tiszta-pelenkát vagy most-már-aztán-tegyél-függőlegesbe-hogy-lássak-is-valamit.
Az eie a teljes megelégedettség hangja, ilyenkor minden szép, minden jó, nagyjából a szeretlek-anya jelentéssel bír.
Hát ezek mi Hédi-abécénk legfontosabb hangjai egyelőre.:-)