Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, február 27, 2006

Változások

Ez az anyaság-projekt egyre több változást idéz elő bennem. Rögtön itt a konyha. A lakásunk legkevésbé látogatott része, ez látszik is rajta, főzni jó közelítéssel évente jó ha tíz alkalommal főztem eddig. És ez nem vicc. Büszke nem vagyok rá, de szégyenkezni sem tudok miatta.
Evvel szemben mostanában elkap az ihlet, hogy akár főzhetnék is valamit. Ennek örömére ma gombapaprikást kap Gyuri (nem mérgezési szándékkal, csak maradt gomba Erik hétvégi főzőcskéje után és igazán sajnálnám kidobni) holnap pedig halat készítek. Nohát, meg vagyok lepődve magamon:)

Voltunk ma orvosdoktornál, a csípőrtg-re kellett mennünk. Ugyan orvost nem láttam - ez milyen hülye szokás, hogy az asszisztens nyomja a kezedbe a papírt, és mondja el, hogy mit üzent(!!) az orvos, akit nem is látsz, mert valami ajtó mögött van, hogy egyéb kellemetlenségekről ne is beszéljek - de ezt az üzenetet kaptuk, hogy terpeszpelenkát használjunk egy hónapig és csípőtornázzunk, valamint egy hónap múlva menjünk vissza kontrollra.
De hogy miért, mit észleltek, milyen szintű a probléma - főleg azok után érdekelne, hogy a rtg leleten semmi eltérést nem olvastam - arról egy szó sem esett. Egy cseppet fel vagyok ezen háborodva, úgy gondolom, annyi fáradtságot igazán vehetett volna a t. orvosdoktor (pláne, hogy a váróterem nem is hemzsegett az emberektől) hogy harminc másodpercre előbukkan a fedezékéből!