Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, április 12, 2006

Nehéz napok

Két nem könnyű napon vagyunk túl!
Hédim nagyon nyűgös volt két napig, és még tegnap is egy kicsit, de talán már túl vagyunk rajta. Az egyik ok - szerintem - az új tápszer, amit kaptunk, Beba HA2 Bifidusszal, amit már kezdetben is gyanakodva fogadott, és biztosan nem jó a pocijának. És persze a fogak fájdalma is, így két napig poci és fogfájások közepette éltünk, ami nagyon megviselte Hédit is és vele engem is.
A tápszert lecseréltem, vettem neki fogzáskönnyítő krémet, így tegnapra már javulgatott, ma pedig - eddig - úgy néz ki, hogy már sokkal jobban van. Hozzáteszem, a bolond idő sem tett jót.

Hédim mikor éppen nem szenvedett szegénykém, újabb tornamutatvánnyal kápráztatott el. Mivel még mászni nem tud, de haladni nagyon szeretne, kifejlesztette a görögve haladást. Azaz forgolódik a hátáról a hasára, és viszont, ezt egyirányba és ügyesen folytatva sikerült neki a szobájában megtennie vagy két métert. És nagyon-nagyon büszke volt magára!:) Mire bementem hozzá, már az ajtóban vigyorgott. Leültem mellé, és kértem, hogy mutassa meg Anyának, hogy csinálta, és ő szépen megmutatta.

Tegnap délután pedig elszaladtam a bankba, míg anyuék vigyáztak Hédimre, és megnyitottam neki a betétszámlát, így Hédi Aliz büszke számlatulajdonos mostmár:)) lehet gazdagodni:))