Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, június 27, 2006

Mezte-lenke-dés

Ma már aztán végképp igazi kánikulai napunk volt, a föld is szépen átmelegedett. Így aztán Hédim mezte_lenkét formált, végre ruha nélkül, pelenka nélkül kis csupaszon játszhatott egész nap.:)
Bekentem napvédő krémmel, megtudakoltam a múltkor a védőnéniktől, hogy mit használjunk, nekem azt mondták, hogy gyakorlatilag bármit lehet, így nem is kerítettem nagy feneket a dolognak, egy arra alkalmasnak tetszőt választottam.
Ez azért is sokkal jobb megoldás, mint ruhában játszani, mert így aztán igazán könnyen lehetett hol hintára pattanni, hol a vízbe csücsülni, mert nem kellett vetkőzni-öltözni állandóan. nagyszerű napink volt:) és még aludni is hajlandó volt egy óra hosszát!
Most már persze itthon vagyunk, most fél hatkor a szobai hőmérő 30 fokot mutat, úgy, hogy az összes létező sötétítő alkalmatosság be- és le volt húzva egész nap; hát, nincs hideg.
Holnap újra kert.