Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, július 20, 2006

Piac

Tegnap egész nap kerteztünk, kimenekültünk a panelból, ma pedig piacozunk egyet.
Hédim tegnap megette első igazi felnőttes (ám nyilvánvaló közel sem eurokonform-bio) ebédjét, csirkepaprikást krumplival:) Mama ezt főzött kint, és mivel nagy érdeklődéssel nézte, hogy mi van a nagyok tányérjában, összetörtem neki egy jó kis adagot, és alig hagyott belőle, majdnem mindet megette.
Ismét vannak melegkiütései, de most rögtön azzal kezdtem, hogy a patikában vettem rázókeveréket, és azt használom - ez nagyon szépen rendbeteszi a bőrét, és még hűti is kicsit.

Most olvastam Ancsikáéknál, hogy ők bizony Emmával egész éjjel fent voltak, hát nem irigylem őket, biztos most nagyon fáradtak szegények. Szerencsére Hédi alszik egész éjjel, még ebben a melegben is. Igaz, hogy felébred akár 2-3 alkalommal is a 9-7-ig terjedő alvási időszakban, de mindig vissza is alszik magától. Néha fordul előt - pont tegnap éjjel is volt ilyen - hogy hallom a hangján, hogy nem sima nyüszögésről van szó. Ilyenkor - szerintem félálomban - felül, de a fáradtsága nem engedi, hogy felébredjen teljesen, de azt sem, hogy megtalálja a fekvéshez vezető utat. Ekkor visszafektetem, a takarója csücskét odaadom rágcsálni, és akkor rögtön megnyugszik és visszaalszik. Ezt takaró csücske rágcsálást magától fejlesztette ki, úgy szokott elaludni, és a visszaalvásban is nagy segítség.