Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, március 06, 2007

Influenza-híradó update

Nem maradt úgy. Az infeluenzanélküliség. Vasárnap reggelre mindketten ágynak döltünk, azaz felkeltünk, de feküdtünk is vissza. Hédi viszonylag jól tűri - legalább is jobban mint én - kicist nyafka ugyan, de nem olyan vészes. Köhög, rekedtes a hangocska, de nincs láza, jól alszik éjjel - a tegnapot leszámítva, amikor az ellavás nem nagyon akart menni, de aztán csend volt reggelig - és napközben sem fekszik, hanem eltityeg-totyog ide-oda.
Evvel szemben én teljes kidőlésben, 39,5 fokos lázzal, köhögéssel, teljeskörű fájdalmakkal. Még az a szerencse, hogy a Papa már majdnem teljesen kigyúgyult, így ő tud jönni hozzánk, különben nem is tudom, mi lett volna velünk, ma keltem fel először annyi időre, míg dokinál voltam, illetve most hogy egy-két dolgot elintézzek itt a gépnél. Apának szerencsére kutya baja, de ezt kop-kop-kop már tényleg nem akarom elkiabálni!!!

2 Comments:

  • At 11:31 de., Anonymous Névtelen said…

    Mielőbbi gyógyulást mindkét lánynak Gyurit meg kerülje el a betegség!
    ( Nálunk is mi felnőttek sookal rosszabúl voltunk állítólag erre a korosztályra specializálta magát a kis drága vírus:))
    Kovácsné Zsuzsi

     
  • At 6:10 du., Blogger KHA said…

    Köszönjük, igyekszünk:)
    Mit mondjak, jól tette, hogy a felnőttekre specializálódott, mert amit én átéltem az elmúlt három napban, annak az ezrelékét sem szeretném, ha Hédinek kellene átélni. Ez szörnyű volt:( Egy szerencséje ennek a nyavalyának, hogy úgy látszik, amilyen gyorsan jön, olyan gyorsan is megy.

     

Megjegyzés küldése

<< Home