Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, február 12, 2007

Csavargó



Kicsit megnyújtottuk a családi hétvégét, ami mindösszesen abban állt, hogy ma elmentünk Apával Szentesre, mert ott volt dolga, így legalább útközben még kicsit együtt tudtunk lenni, és amíg Apa dolgozott, addig mi a fogyasztói társadalom oltárán adóztunk, Hédi legnagyobb örömére.
Vettem Hédinek egy nagy labdát, a kicsik és a nagyon-nagy labda mellé, de most ügyesebben jártam el, mint a múltkor; alaposan körbeszaglásztam, mielőtt a kosárba került. Nos, jelentem, ez nem büdös! Sőt, egyáltalán semmi szaga nincsen. És Hédi nagyon-nagyon szereti, mert jól pattog, és vannak rajtak pötyik:), el sem engedte, vele ment délben aludni.

És persze nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg azt a kütyüt, amit később bizonyára majd megint a pokolba kívánok, de Hédi annyira szeret mindent, ami hangot ad ki, és szereti magát a zenét is, és imád táncizni, hogy vettem egy miniszintetizátort neki, olyan jóféle tesco-gazdaságos lehet, de olyan jó kis színes, csili-vili, biztosan fog neki tetszeni. Még nem tudom tesztelni, mert a névnapjára szánom, amit mi jégtörő Mátyás napon tartunk. Mert ekkor is van Hédi nap, és mi ezt választottuk.

2 Comments:

  • At 6:28 du., Anonymous Névtelen said…

    t adó kütyük nálunk is menők!
    Ancsika

     
  • At 6:29 du., Anonymous Névtelen said…

    Valamiért lemaradt az eleje. " A hangot adó kütyük..."

     

Megjegyzés küldése

<< Home