Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, augusztus 20, 2007

Hosszú hétvége

Hédim, mint minden valamire való kiskölök imádja a káoszt. Nem vagyok egy gyerekpszichológus, de én úgy tettem össze az agyamban, hogy őket még nem köti az a szabályok és keretek közé szorított gondolkodás és életszemlélet, amit mi "bölcs" felnőttek az évek alatt magunkra eröltetünk, ők még tiszták, nyíltak és okosak.
Szóval káosz. Az udvarunk erősen Kusturicás-hangulatot áraszt, azaz mindenhol minden, őskáosz állapotban. Hédim pedi ezt rettenetesen élvezi. Úgy járkál fel-alá atz udvaron, mint egy kiskakas a szemétdombján, mászik mindenbe és mindenre, pögrög ezerrel, téblábol a lábunk alatt és mindenkit kioszt, azza mindenkinek kisebb szónoklatokat tart - mindezt persze úgy, hogy közben az udvaron nagy munka folyik. Persze nem tesszük ki a gyereket életveszélynek - Mama mindig ott jár a sakában és felügyeli.
Hédi imádja a betonkeverőt, meg a flexet, meg minden szerszámot - ez úgy látszik, már így is marad. Akart festeni segíteni is, de erről lebeszéltük - cserébe megnézte, hogy megszáradt-e már a hintája. Szerencsénkre a lazúr vízalapú:)

Most csavarognak Apával, kirándulnak egyet, eredetileg ezen a hétvégén pihenős, családi, többnapos kirándulást terveztünk, de közbeszólt, hogy most tudtak jönni a kerítést csinálni, így itthon maradtunk, és ez maradt, hogy Apa elvitte ma magával a dolgozós falunapra. Mivel a kerítésünk egyelőre még csak alapjaiban (szó szerint) van meg, így én itthon maradtam, valaki mégis vigyázzon a házikóra.

Időközben két új szerszámmal gyarapodott Hédim gyűjteménye, kapott egy talicskát meg egy fűnyírót. Így remekül tud nekünk segíteni, amikor kertészkedünk:) A fűnyírót egyébként félig kényszer-szülte, mert mostanában járunk pasizni:) szemben velünk két kisfiú lakik; Ákos és Gergő, és nekik mindkettőjüknek van,.Hédi pedig (nő lévén) midig le szokta nyúlni az egyiket, van hogy mindkettőt) így a gyerekbéke kedvéért kapott ő is egyet.

4 Comments:

  • At 8:38 du., Anonymous Névtelen said…

    Hogy néz ki egy gyerek fűnyíró?

     
  • At 10:21 du., Blogger pavelancsika said…

    Emma is le szokta nyúlni a szomszéd Janó fűnyiróját. Talicskánk nekünk is van és imádja. Janó meg ezt szokta elcsenni. :)

     
  • At 7:58 du., Anonymous Névtelen said…

    még gyerek, úgy. kicsi, és ha megnő, akkor felnőtt fűnyíró lesz belőle.

     
  • At 8:02 du., Anonymous Névtelen said…

    egyébként pedig olyan mint az igazi, csak kicsi, műanyagból van, és a mintakövető lányom imád füvet nyírni, ahogy azt tőlünk látja.

    Ancsika:
    én azt gondoltam korábban, hogy enélkül fel lehet nőni:) voltam olyan buta, hogy nem vettem, amikor a teszkóóóban 1000 pénzért volt, de most mégis vettem, hogy ne legyen paláver, rögtön hozzá is jutottam 1590 pénzért:(

     

Megjegyzés küldése

<< Home