Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, február 17, 2006

Aktív üzemmód 2.

Hédi nem csak a saját, hanem anya léhűtő (??) életmódját is megunta, ezért ma hajnali kettőkor (!!) ébresztett fel, hogy enne egy csöppet, úgy egy komplett adagot, majd legközelebb 7-kor. Hajnalban még hallgatott a szép szóra, és visszaaludt nulla perc alatt, de 7-kor már esze ágában sem volt mindez. Nem esett jól, szó se róla, de persze akkor Hédi ágyból ki, átöltöztetés, járóka, foglalkoztató.
Ha már felkeltem, gondoltam, induljon a nap, bekapcsoltam a mosógépet, elmosogattam, elpakoltam, ilyesmi. Mire teljesen felébredtem - azaz már nem alvajáróként közlekedem a lakásban - Hédi úgy gondolta, hogy akkor mostmár játsszak egyedül, és nagy ásításokkal jelezte, hogy aludni menne. Jó csaj! Engem kiver az ágyból, ő meg alszik.:-)