Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, február 27, 2006

Anya remekel

Szegény Hédimet a délelőtt (főleg a nemalvás, nem is annyira a vizsgálat) anniyra megviselte, hogy délután hosszan és mélyen alszik. Így én nyugodtan tudtam a konyhában dolgozni. Megállapításaim: 1) gombát pucolni tovább tart, mint megfőzni 2) az ember ha már a konyhában van, akár több dolgot is csinálhat egyszerre, így leves is készült 3) ha az embernek van ideje, főzni nem is olyan borzasztó dolog.
Egyébként nem tudom, hogy milyen a végeredmény, mert én nem szeretem a gombát, de az illata, állaga, kinézete igazán bizalomgerjesztő, majd Gyuri leteszteli. Még a végén eljutok oda, hogy mire Hédi felnőttembereset ehet, főzni fogok ügyesen:)

A legutóbbi ébredéskor adtam Hédire egy terpeszpelenkát. Szerencsére van itthon, Kata barátnémtól (előrelátó lévén - mármint ő, nem én) kaptam azt is kölcsön. Sokkal jobban viselte, mint gondoltam. Meghökkent ugyan szegény, hogy mi a fene ez az izé a lába között, ami kényelmetlen, de aztán hamar túltette magát rajta. Főleg, hogy jött a sütőtök uzsonna sütőtök bébiitallal.
Ma sokkal jobban tetszett neki, mint tegnap (tegnap kicsit felzaklatta, hogy megint ez a kanalas mutatvány jön), de ma nem is volt olyan kegyetlenül éhes, és mielőtt adtam volna neki, előtte én is ettem belőle, megmutatva, hogy milyen nagyon finom is ez a dolog. Jót vigyorgott rajtam, aztán megette. A bébiitalt pedig ügyesen pohárból itta meg. Igaz, sok az előkén landolt, de kit érdekelt, a lényeg az, hogy szépen kortyolgatta a pohárból az innivalót.