Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, február 21, 2006

Víz után a levegő

Sikerült végre kikísérletezni egy olyan ruhát és egy olyan pozíciót, amiben és ahogyan Hédi hajlandó volt fél órán keresztül a friss levegőn tartózkodni. Én már ennek a fél órának is nagyon tudok örülni. Még mindig nem tudtam rájönni, hogy ennyire unatkozik kint, vagy ennyire zavarja, hogy nem tud rendesen mozogni, vagy ennyire nem szereti a levegőt, vagy ezek így együtt, de nem adom fel. Ma volt egy kis sikerélményem, így újabb erőre kaptam:)

Alszik most az én lányom, (most tényleg alszik, megnéztem) ezért kicsit elcsendesedek én is, hogy ne zavarjam, a takarítás nagyja úgyis készen van, a többit majd folytatom később. Sokáig leszünk ma egyedül, apának sok dolga van, elég későn fog hazaérni, de fürdésre már itthon lesz. Addig szórakoztatjuk egymást:-)

Barátném megkérdezte ma, hogy milyen pelenkát használok. Mondtam neki, hogy én semmilyet Hédi a pelenkás csak.:)