Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, március 16, 2006

Csodakocsi

Az új babakocsink fantasztikus! Hédi remekül megvan benne. Ma is sétáltunk egy nagyot, elmentünk Marianékhoz babázni, odafelé is elaludt és hazafelé is. Nagyon boldog voltam!:)

A babatalálkozó remek volt, nekem legalábbis tetszett:) Három kis poronyt, az én Hédim, a Marian 7 hónapos Nettije és Marian hugának Andinak az egyéves Rebije nagyon jó fejek voltak együtt. Milyen érdekes, hogy ebben a korban mennyit számít néhány hónap eltérés, ami majd hamarosan már nem is fog látszani. A három csajszi háromféle módon játszott, evett, aludt, de azért odafigyeltek egymásra is. Persze az én kis békám a legkisebb, ő még alig tudott kommunikálni a többiekkel, de azért néha tett egy halvány kísérletet. Édesek voltak.

Ahogy hazaértünk, letettem Hédit, mivel gondoltam, hogy álmos lehet, hiszen reggel 7 óta fent van, leszámítva a kis kocsis alvást, de persze megint csak kuruttyol, nem tudom, mikor akar majd elaludni.