Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, március 02, 2006

Szuri

In medias res: Hédi az erkélyen alszik. De ennek története van.

Körülmények: nem tudom, mit csináltak régen az anyukák, amikor sokkal több gyerek volt, mert a tanácsadó egy picike helyiség, alig van benne hely, annyi időre le tudtam tenni Hédit, míg levetkőztettem, de utána adtuk is át a helyünket másnak. Így mindösszesen majd' két órát tartottam a kezemben. Megjegyzés: mivel elérte a 6630 gr-ot, ez anniyra nem volt vidám dolog anyának.

Előzmények: Hédi ma úgy döntött, hogy korán kinyitja a szemeit, így 8 óra előtt kiugrasztott az ágyból, ahová jól megérdemelten visszafeküdtem a fél 5-ös kelést követően. Persze hamar elálmosodott, fél 10-kor elaludt, és nagyon "örült", amikor tízkor felvettem, hogy megyünk szurira.

Tényállás: Mindehhez képest nagyszerűen viselte a várakozást. Nagy megfontolt szemekkel nézte a többi babát, az apukákat, anyukákat. Egy hangja nem volt. Egyszer-egyszer görbült sírásra a szája, amikor egy-egy kisbaba hangosan bömbizett, szerintem úgy gondolta, hogy szolidaritást kell vállalnia velük, vagy csak átérezte a helyzetüket. De sikerült megnyugtatnom, így nem lett sírás a vége.

A szuri, na az viszont nagyon nem tetszett. Amíg a doktornéni vizsgálta, addig még el is volt, ártatlanul nézett rám, hogy mi történik, de tűrte. Viszont amikor a szurit megkapta, a döbbenettől telitorokból sírni kezdett. Szerintem nem fájt neki, mert volt egy kis fáziskésés a szuri beadása és a sírás között, inkább csak meghökkent és felháborodott. De nagyon keservesen sírt. Mire kijöttünk, addigra szerencsére lenyugodott. Közben megbeszéltük a babaúszást és a babamasszázst is a doktornénivel és a védőnénivel, úgyhogy fogunk menni mind a kettőre, amint alkalmas lesz.

Jelenleg: mivel szegény Hédim ugye alig aludt, ahogy beraktam a hordozóba, azonnal mély álomba szunnyadt. De anniyra, hogy azt sem vette észre, hogy hazaérkeztünk, pedig mindig felébred, amikor felérünk. Így most orvul kicsempésztem az erkélyre, ezért végre egyszer ott alszik.
Viszont azt hiszem lesz keserves sírás, amikro felébred, és rádöbben, hogy milyen réges-régen nem evett. De anya felkészülten várja a cumisüveggel:)