Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, április 28, 2006

Boszorka:)


Hédim este fél hétkor (amikor már túl volt a délelőtti Anya-játékon, a délutáni Papa-Mama játékon és nagy sétán) előadta a rögvest éhen halok, ha nem adsz enni Anya, de nagyon gyorsan hozd, mert álmos is vagyok nagyon című műsorszámát. Cumizás közben ragadtak le a szemei, mire megette az egész adagot, el is aludt, letettem a kiságyba és rácsuktam az ajtót.

Apa 7 előtt jött haza dolgozóból, még aggódtam is neki egy sort, hogy most milyen rossz lesz Hédimnek felébredni, pedig fel kell, hiszen nem volt fürdés, aztán csak arra jutottunk, hogy felébresztjük, így benyitottam hozzá. Az én Hédim - lásd még boszorkányok és társaik - a hátán feküdt, pisszenés nélkül, és nagy lelki nyugalommal játszadozott a feje fölötti macival. Amennyi esze van, tutira tudja, hogy mi akkor is halljuk, ha be van csukva az ajtó (bébifigyelő) és szerintem egy kis szabadságot akart magának, ezért volt ez a csel.
Amikor bementem hozzá, először figyelemre sem méltatott, szerintem a) zokon vette, hogy zaklatom b) úgy gondolta, hogy ha ő nem vesz észre engem, akkor én sem őt, és nem jut eszembe az a vizes izé. Nem jött be neki!:)

Ez itt kicsi csalás, mert ez a kép nem tegnap készült, ám de ide illik:)