Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, április 26, 2006

Fog


Majdnem napra pontosan félévesen megvan az első fogunk!!! Legalábbis Hédimnek, Anyának ugye van már egy pár:) Tegnap volt az én lányom fél éves, mára pedig megjelent az első foga, alul. És észre sem vettük. Mármint nem fog nyűgös, nem volt sírós, csendesen tudomásul vette e tényt. Ma reggel a kanalas reggelinél éreztem a kanállal valamit, megnéztem, és valóban, ott mosolyog egy kis fogkezdemény.
Ezen kívül mással is ünnepel az én lányom, napok óta a négykézláb állást gyakorolja. Szépen feltolja magát, a popsiját lökdösi hátra, amitől persze továbbra is hátrafelé halad, de már nagylányosan négykézláb, és nem mászva:) Szépen fejlődik!:)
(Itt is látszik, hogy a haladás iránya egyelőre a hátrafelé - így köthetünk ki üzembiztosan a kiságy alatt)

Tegnap Papát kellett orvosdoktorhoz vinnünk, otthagyósra, ezért nem tudtam írni a féléves jubileumról, ma vizsgálják, reméljük, minden rendben lesz!!

2 Comments:

  • At 9:35 du., Anonymous Névtelen said…

    Boldog féléves szülinapot! És gratulálok az első fogacskához!
    Ancsa

     
  • At 9:43 du., Blogger KHA said…

    Köszi:)))) Anya nagyon büszke ám!! Pedig neki már van sok, de mégis erre az egyre a legbüszkébb!

     

Megjegyzés küldése

<< Home