Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, április 27, 2006

Súlygyarapodás

Voltunk az aktuális tanácsadáson, az én Hédim 8250 gr (emlékeztetőül - 30-án volt 7500 gr) szóval megint nem kicsit gyarapodott. 65 cm-nek mérték, de szerintem a kis hölgy nem jól tartotta azt a kütyüt, egyrészt én ferdének láttam, másrészt pedig nekem szemmel láthatóan sokat nyúlt az utóbbi időben, így keveslem az 1 cm növekedést, így ma este megmérjük idehaza.
Délután kirándulunk megint, elmegyünk Apáért, aki ma busszal ment dolgozóba, de délután időre kell hazaérnie, így kocsba pattanunk, és elautózunk érte.
Hédim most ette tele a pocakját, és nulla idő alatt elaludt, így én is megpróbálok kicsit pihenni, miután összekészítettem mindent délutánra.

Megmértük; tényleg 65 cm. Akkor vagy Anya-Apa és mindneki más szeme csal, vagy a múlt hónapban nem jól mérték meg.

2 Comments:

  • At 9:40 du., Anonymous Névtelen said…

    A mérés mindig attól függ melyik védőnéni melyik centit találja meg éppen?! Nekünk már volt, hogy 2 centit összement 2 hét alatt! hi-hi
    Ancsa

     
  • At 9:43 du., Blogger KHA said…

    Én is ilyesmire gondoltam. Meg elég érdekes technikákat alkalmaznak:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home