Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, április 20, 2006

Ülni-állni

Az én lányom úgy ítélte meg, hogy az ülés az egy felesleges és gátló tényező a mozgásfejlődés rögös útjai, evvel szemben állni könnyű és jó, ezért a döcögős ülést átugorva állni akar! Amint megfogjuk a kezeit (fekvő helyzetben) emeli a fejét, nyakát, a kis hátát - ez eddig is így volt - majd amikor a gyanútlan felnőtt tovább segít/ene neki felülni, akkor ő egy gyors mozdulattal kinyújtja a lábait és már talpra is szökken. Komolyan mondom, ha nem tapasztalaom, nem hiszem, hogy ilyen van. A jövő héten lesz fél éves, erre ilyeneket csinál nekem:)
Hozzáteszem amivel kezdtem, ülni nem tud, elég távol is áll tőle, mászni nem tud, mert csak kapálózik a lábaival és a kezeivel a kis libus, ha halad, akkor is hátrafelé, erre tessék, ő állni akar! Ilyen egy kiscsajt!:)

Ma különösen aktív volt, reggel 6 előtt már ébren volt, délelőtt aludt fél órát, után kb húsz percet, és ezzel meg is volt egész nap. Délután volt olyan periódusa, hogy már alig élt, olyan fáradt volt, ragadtak le a szemei, de nem aludt volna egy istenért sem. Ki is húzta hétig, akkor viszont amint letettem, egy hang nélkül azonnal elaludt!:)

Ma beszerzőkörúton voltunk, miközben ő (elméletileg) aludt (gyakorlatilag ugye nem), vettem neki egy nagyon aranyos, nagyon laza kis farmerdzsekit, a minap beszerzett csíkos kis kendővel egyszerűen fantasztikusan néz ki. Beváltottam a Rossmann pöttyöket is, vettem egy rakat babakaját, üvegeset, dobozosat, enniset meg nasizósat. Egy darabig ismát megleszünk pénzköltés nélkül.