Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, április 14, 2006

Húsvétolás

Az én Hédimnek már most Húsvét van; kapott ruhácskákat, szépeket, kapott csokinyuszit, csokitojást, kiscsibés fészekaljat - Anyától, Mamától, Keresztanyutól; szava nem lehet:) Nincs is, éppen az erkélyen alszik, anniyra fáradt vagyok, hogy nem tudtam rászánni magam egy újabb kétórás sétára, pedig az idő is sokkal jobb, mint tegnap. Igaz, azért engedtem a kísértésnek, és választottam az erkélyt, mert holnap-holnapután sokat lehet friss levegőn - holnap távoli Mamáékhoz megyünk, vasárnap pedig a Dédiékhez, és mindkét helyen finom falusi levegő fogadja.

Nagy bosszúságomra az utazóágy nem érkezett meg, és úgy tűnik, hogy innen nem is fog, így újabb forrás után kell néznem - pedig nagyon reménykedtem benne, hogy ezen a hétvégén már meglesz.