Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, május 12, 2006

Húha

Húha, az történt az előbb, hogy a nem túl régen álomba szenderült Hédim bizony hangosan felsírt. Szokatlan jelenség ez minálunk, ezért be is mentem hozzá, és ahogy a szájához értem, rögtön még hangosabban kezdett sírni. Gyorsan futottam a - már egyszer leírtam a nevét, de képtelen vagyok megjegyezni - kencéért, bekentem az ínyét, közben is sírt nagyon, de aztán rögtön el is hallgatott, visszatette a buksiját, és vissza is aludt.
No, akkor vagy
a) tényleg egy a korábbinál nehezebben előbukkanó fog a ludas - de akkor a kence nagyon hatásos (igaz, lidokain tartalmú, akár még lehet is ilyen)
b) nem is ez volt a baj, és pszichésen nyugodott meg

Húúú, azért nem egyszerű mesterség ez az Anya dolog. Ebben a műfajban aztán nem sok racionalitás van. Helyette megfigyelés, tapasztalás, megérzés, ilyesmi.

*

A történeti hűség kedvéért.
Alighogy megnyugodtam, Hédim újra felsírt. Ekkor szobába be, pelenkacsere, puszikák, majd szobából ki. Leültünk Gyurival vacsorázni, két falat után sírás újra. Ekkor szobába be - immár Apával ketten - ágyból ki, ínymasszírozás (ezt szereti Hédi, megnyugtatja azt a fránya irritált részt), pocaksimogatás, puszikák, majd ágyba vissza. Sírás újra. Ágyban puszi. Aztán végre megvígasztalódott, igaz, azóta is fent van, pdig már 9,20 van, fekszik a hátán, rágcsálja a takaróját, és nézegeti a kutyusát. De legalább nyugodt és békés.

2 Comments:

  • At 9:21 de., Anonymous Névtelen said…

    Ezek a fogak!
    Nekem majd megszakad a szívem amikor lebiggyeszti a száját és "rág". Közben olyan könyörögve néz. Én meg nem tudok segíteni. Mi Dentinox N gélt használunk. Én kipróbáltam nem nagy szám! ( Csak, hogy tudjam mit érez?) Szerintem Te is próbáld ki. Először jó, de gyorsan elillan a hatása.

     
  • At 7:34 du., Blogger KHA said…

    Ezt vettem én is, csak képtelen vagyok megjegyezni a nevét:(
    de ez tényleg nagyon gonosz dolog, és szegény nagyon nem tudja, hogy ez most miért fáj neki, meg hogy mi fáj, csak azt, hogy nagyon rossz. És biztos nagyon belehasít a fájdalom, mert egyszer csak minden átmenet nélkül keservesen felsír. Brrr. É smég hány iilyen fog előjönni:(

     

Megjegyzés küldése

<< Home