Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, május 15, 2006

Pihenő percek




Hédim alszik, én pedig már nagyon fáradt vagyok, ezért pihenek egy picit; babanaplózok:)
Kicsi lányom nagyon érzi, hogy Anyának gondjai vannak, ezért még inkább igényli a közelségem, ma délelőtt nagyjából tízpercenként született valami újabb komoly problémája, amit azonnal orvosolni kellett. Ezen kívül egy órát aludt délelőtt, és most már fél órája alszik, szóval nem sok időt enged az álommmanóknak.

Tegnap ott hagytam abba, hogy milyen remek dolgokat kapott Anyától. Az történt ugyanis, hogy otthon anyuéknál felkutattam a régi játékaimat tartalmazó szekrényt, és megkerestem a kedvenc macimat, valamint a zongorámat:) ami egy pici, 13 hangot tartalmazó (sajnos már láb nélküli, ám hangot adó) játék. A macival rögtön nagy sikert arattam, mert Hédim rögtön magához ölelte, és nagyokat kacagott neki. De a zongorát is hamar felfedezte, hogy micsoda nagyszerű dolog, lehet püfölni a fehér billentyűket, és akkor mindenféle hangok jönnek ki belőle. Remélem, a szomszédok is legalább annyira örülnek Hédim muzikalitásának, mint én:)

A képsorozat tegnap fürcsi után készült, nyelvnyújtogatással szórakoztatott:)