Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, május 23, 2006

Pihi



Miután egyértelművé vált számomra, hogy péntekre akkor sem tudom megtanulni az anyagot, ha a hátralevő kb 60 órából 120-at tanulok, letettem a lantot, és átvonultam Hédimhez felváltani Mamát, aminek Hédi igazán örült. Jól meggyömöszölgettem, megszeretgettem, és játszottunk egy jót. Apa elment bicózni, mi lányok pedig mindjárt fürdünk egy nagyot, folytatjuk a játékot, aztán ki-ki megy a dolgára. Hédim remélem jót alszik, én pedig előveszek egy másik anyagot, amit legalább nem kell magolni, szimplán csak meg kell tanulni. Nagy különbség.

*

Az én kopcsi kis libám fürdés után fél perc alatt elaludt, magára húzta a plédet - direkt nem takartam be, nagy a meleg - bekapta a csücskét és elszundított, majd szinte percre pontosan fél óra elteltével felébredt, és mosolyogva tudatta velem, hogy ő most kipihente magát egyelőre:)

2 Comments:

  • At 6:56 de., Anonymous Névtelen said…

    Csini ruci!!!!
    Ancsa

     
  • At 7:58 de., Blogger KHA said…

    Köszi:) És nagyon tetszett neki. Itt nálunk a negyediken már nagyon meleg van, és nagyon élvezte, hogy végre nem volt beöltöztetve:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home