Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, május 18, 2006

Dolgozó









Tegnap és ma is kertészkedtünk.


Hédim tegnap főként élénk szemmozgásokkal vett részt a műveletben, de ma már aktívabb volt. Tegnap az én virágaimat ültettük át, ma pedig Keresztanyuét. Reggel felkerekedtünk Hédivel, elsétáltunk Keresztanyuhoz, és míg mi nyakig földesek voltunk, Hédi egy pléden játszott a földön. Egészen addig, míg le nem vettük róla egy fél percre a szemünket.

Amikor ugyanis ez történt, Hédi azonnal irányt változtatott, és a pálma felé vette az irányt, amit rögtön meg is tépett, mihelyt elérte, de biztosra ment, ezért mindjárt két levelét leszedte. Ahogy észrevettem, persze rögtön kellő távolságra vittem a virágtól - gondotam én, kis naív - mert szemvillanásnyi idő alatt megint a virágnál termett, újabb két levelet zsákmányolva.:)
Aztán annyira elfáradt a kertészkedésben, hogy elszunnyadt a pléden, de húsz perc elég volt neki ahhoz, hogy mosolyogva ébredjen és újuélt erővel kezdjen hozzá a virágok szeretgetésének:)

1 Comments:

  • At 8:56 de., Anonymous Névtelen said…

    Kis huncut! Még jó, hogy nálunk csak 2 kihalóban lévő minikaktusz van. Az is a szekrényen. Már hiányoltalak titeket.H*lye idő!
    Ancsa

     

Megjegyzés küldése

<< Home