Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, június 28, 2006

Poharazás

Hédim napja:

Az éjszaka akkorát aludt Hédi, hogy öröm volt nézni, ahogy kimerülve szundizik:) 7kor elaludt, és reggel 6-ig szerintem nem is nagyon moccant, úgy elfáradt tegnap.
Ma reggel mosolygósan, frissen pattan ki az ágyból, mire bementem hozzá, már a szokásos módon állt a kiságyban, és mosolygott rám.
A kertben ma sokkal jobb idő volt, mint tegnap, mert ma egy kis szellő is lengedezett, nem volt az a nagyon nyomott meleg. Ezért ma megint nem meztelenkedtünk, csak ruhában játszottunk, füvet szedtünk, pancsoltunk, ahogy szoktuk:) És ma már két óra hosszát aludt egyfolytában, rájöttünk, hogy az utazóággyal nem is kísérletezünk odakint, hanem a babakocsiban altatjuk el, ez úgy tűnik, hogy beválik.
Délután saját elhatározásából iváspróbát végzett. Elirigyelte Papától a poharat, itt van az eredménye, hogyan ivott nagylányosan. Olyan mókás volt, mert úgy odaszorította a poharat a pofijához, hogy amikor elvette a poharat, akkor meglátszott a nyoma. Persze nagyjából a bokájáig volt csak vizes, de a próbálkozás lényeg.

Anya napja:
Ezt csak azért írom le, mert annyira szörnyűen béna voltam ma, hogy muszáj megörökítenem.
1) Egyrészt egész éjjel nem aludtam a meleg és a szúnyogok miatt. (Így legalább volt módom többször ránézni Hédire, amit egyébként nem szoktam, hiszen alszik egész éjjel nyugodtan, a légzésfigyelő pedig vigyáz rá, így nyugodtan alhatunk, de most néztem is, ahogy alszik)
2) A kertbe menet az éjszakai vérszívó parti után még a tenyerem is megharapta egy szúnyog.
3) Amikor hordtuk be a homokot Apuval Hédi homokozójába, kapásból beleálltam egy hangyabolyba. Meg ugyan nem csíptek, de nulla idő alatt ezer hangya lepte el a bokámat.
4) Amikor a homokhordás után rágyújtottam, a parázs ráesett a lábujjamra, és jól megsütött.
5) Az újjonnan vásárolt medence ereszti a vizet. --> azért vettem egy másikat a meglevő mellé, hogy az legyen ahomokozó, így egsrészt szebb is egymás mellett a két egyforma kütyü, másrészt sokkal tisztábban lehet így tartani a homokot. De mivel az új piros, a régi meg kék, úgy gondoltuk, hogy a szép piros új legyen a medence és a régi kék a homokozó. Telehordtuk Apuval a medencét homokkal, feltöltöttük az újat vízzal, majd 2 óra múlva azt tapasztaltuk, hogy ereszti a vizet. Ekkor homok kilapátol, medence kimos, víz átmer, homokot visszalapátol. Igazán vicces volt:(
6) Ezek után már szavam nem volt, amikor itthon fellöltem a poharam, és a tartalma a konyhaszekrényen landolt.
7) A frissen vásárolt szúnyogháló persze nem ott és nem úgy tapad és ragad, ahol és ahogyan kell.
És még nincs is vége a napnak.

1 Comments:

  • At 11:38 de., Anonymous Névtelen said…

    meleg, meleg, meleg. Mi éjszaka vödörrel locsolunk az ablakok alatt. Mondjuk nekünk a földszinten könnyű! Borzalmas lehet ott! Emlékszem anyuméknál ilyenkor hálózsákon az erkélyen aludtam! :) Szegény Emma ezt a 26 fokot sem viseli jól! Hédi legalább alszik. Mi virrasztunk! :( A poharas dolog gyorsan menni fog. Nálunk már profin megy, de a végén mindig megrágja. Én most szeretném csőrősből megtanítani inni, de lehet, hogy lemondok róla, mert csak rágja.
    Jó pancsit!

     

Megjegyzés küldése

<< Home