Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, július 04, 2006

Gesztusok

Hédi Alíz megtanulta élete első gesztusát, ami legnagyobb örömömre:( mint minden normális babánál; a tagadás. Mindezt elégedetten gyakorolja rajtam; amikor neki nem tetsző dolog történik, ügyesen tagadólag rázza a fejét. Tipikusan étkezésnél fordul elő, ha nem ízlik annyira amit kap, illetve amikor el akarom orozni tőle azokat a dolgokat, amik szerintem nem neki valók.
*
Ebéd után megint répát adtam neki rágcsálni, én pedig eközben karalábét ettem. Természetesen ez is kellett Hédinek:) - nagyon tetszik, ahogy utánozni próbálja a nagyos dolgokat. Ettük egymással szemben a zöldségeinket, és közben egy-egy falat erejéig odajött hozzám, és beleharapott a karalábémba. Ezután adtam neki abból is egy darabot, így egyik kezében répa, a másikban a karalábé, felváltva harapdált belőle, de közben persze oda-odajött hozzám egy-egy falatért az enyémből is:)