Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, július 02, 2006

Esőben alvás

Nagyot aludtunk ma, 9-kor keltünk fel Apa telefonjára, hogy indul haza! Már nagyon várjuk ám!:) hosszú volt a hétvége nélküle.
Hédim is nagyon kipihente magát, ébredés után meg is mutatta, mennyit erősödött az éjjel; egy mozdulattal magára borította a ruhaszárítót. De meg sem lepődött rajta, ott feküdt alatta, és vigyorgott rám - én meg frászt kaptam megint, ahogy ilyenkor szoktam.
Hamarosan tízóraizunk, addig még játszik kicsit, Anya pedig elolvas egy-két hírt, meg a tegnapi meccs kommentjeit.
Megjegyzem, a brazilok a kedvenceim, persze, hogy ki is estek, de legalább nagyon jó meccs volt a tegnapi.

1 Comments:

  • At 3:37 du., Anonymous Névtelen said…

    Én is nekikszurkoltam! Ma meg F1 és Raikkonennek, na Ő meg majd összetöri magát. :)
    Úgy néz ki sütni fog a nap!

     

Megjegyzés küldése

<< Home