Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, július 04, 2006

Gyakorlatok

Ma ittunk először tápit pohárból - már persze főleg Hédi. Előtte vízzel próbálkoztunk, hihetetlen örömmel nyugtázta, amikor már nem csak a nyakába folyt, hanem le is tudta nyelni:) majd a tízórai után egy kis tápit is adtam neki pohárból. Egész jól elboldogultunk vele - igaz, először Hédi jobban szeretne még kezet mosni a pohárban, de aztán hajlandó a rendeltetésének megfelelően is használni:)
Nagyon éhes lehetett, mert egy cseppet sem ellenkezett a kanalas kaja ellen, olyan mohón ette, hogy a tányért is bekapta, mikor közel tartottam hozzá:), igaz, most hatkor reggeliztünk, azaz elég korán.
Próbálkoztam kockára vágott őszibarackkal, de azt egy-két falat után eltolta magától - valószínűleg savanyúnak találta, pedig az én előkostoló tesztemen átment, de ez még semmit nem jelent.
*
Az előbb elolvastam, hogy elméletileg mit kellene tudni egy ekkora babának, és megállapítottam, hogy nem állunk rosszul a szakirodalomhoz képest:) átlagban jók vagyunk. Van, amiben kicsit előrébb tart, és van amiben kicsit hátrébb. És ez így jó is, majd ő szépen szabályozza magának, hogy hogyan akar fejlődni.
*
Ma még nem megyünk a kertbe, mert jönnek hozzánk vendégek, holnap pedig dolgokat kell intézgetni, így szintén itthon maradunk, de csütörtökre már nem szerveztem semmit, így ha jó idő lesz, akkor megyünk megint.