Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, augusztus 28, 2006

Ügyintézős

Ügyintézős egy nap volt a mai, a lábam ki is törte a cipőm, annyit mentem ma. Hédi a Mama gondjaira bízva töltötte a napot, míg Anya azon mesterkedett, hogy a lehető legkedvezőbb kondíciót érje el. A házcsere projekt sínen van, intéződnek a papírügyek, hamarosan költözünk, Apa emiatt kicsit zaklatott is már. De megnyugtattam szegényt, hogy hamar túlleszünk rajta, nem forgatom fel hosszú időre az életét:) és sokkal jobb lesz neki utána. Ma is voltam a háznál, és bár ugyan elsőre beleszerelmesedtem, ez mindig csak erősödik; fantasztikus udvara lesz Hédinek. Az én mozdulatlanságot nem bíró lányom kedvére mászkálhat, futkározhat, nem a négy fal fogja meg a lendületét. Már csak a garázs okoz fejfájást, de ezt is megoldom, elvégre azért vannak a feladatok, ugye? Hogy megoldjuk őket.
*
Hédi elkezdte Bonnie játékait lopkodni, aminek Bonnie kevésbé örül. Igyekszem a két leányzót kordában tartani, de néha kifognak rajtam. Mivel egyelőre még Bonnie az erősebb, így nyilván jobban résen kell lennem.