Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, augusztus 21, 2006

Ruha

Mivel ma szerencsére már nem volt kánikula, sétálni mentünk délelőtt, főként mert volt egy kis megbeszélni valóm valakivel. Ha már kimozdultunk, megvettem Hédinek a keresztelőre a ruhát, ami szerintem nagyon szép, ámde az én sóherségemhez képest baromi drága:( mindegy, erre felkészítettem magam lelkileg, különben is még ott volt az utalványom, amitől - mivel felbosszantottam magam a macikérdésen - egyébként is szabadulni akartam. Szép lesz az én lánykám, nagyon szép:)) Már ideje is volt megvennem, hiszen szombaton keresztelő.

A tegnapi 400 Ft-ért vásárolt lufi ma reggelre úgy döntött, hogy ő bizony nem száll tovább; helyette fekszik a padlón. Nos, fizikai ismereteim valahová a ködbe vesztek, így most ezt nem értem. A megemelkedett hőmérséklet lehet hatással a fajsúlyra? Nekem nem rémlik ilyen összefüggés, de attól még lehet. Szóval nagyon buta vagyok a kérdéshez, így nem tudom, hogy mi az oka, de megmásíthatatlan tény: a héliummal töltött lufi nem repked. Igaz, így sokkal könnyebb Hédinek kordában tartani:)

3 Comments:

  • At 2:52 du., Anonymous Névtelen said…

    És nem eresztett le csak a földreszállt??? Pedig ezek a lufik le szoktak másnap reggelre ereszteni. Emma nem rajong a lufikért. (tiszta anyja! Én félek a lufiktól!!!)
    Abban a boltban vetted a rucit ami a buszállomás felé van?
    Szerintem ma titeket láttunk a ruhagyárnál, de mire megláttalak "elfutottatok" :) Egy hölgy tolta a kocsit.
    Ancsika

     
  • At 4:00 du., Blogger KHA said…

    igen, ez a legérdekesebb, hogy csak leült a földre, de fel van fújva. érthetetlen.
    A ruhát a hoppyban vettem, oda volt az utalványunk, ott akartam macit is venni, de nem voltak velem kedvesek, így erre fordítottam.
    Hááát, jártunk ma a ruhagyár felé, mert de csak az apukám és én voltam a kocsival.

     
  • At 11:38 de., Anonymous Névtelen said…

    Érdekes velünk meg pont a Hoppyban szoktak rendesek lenni.
    Akkor nem titeket láttunk. Határozottan egy hölgy volt aki tolta a kocsit. :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home