Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, augusztus 14, 2006

Lendületben

Amint letettem a fejem, hogy kihasználjam Hédi alvását, ő abban a percben felébredt - mintegy fél órás alvás után. Nagyjából ekkor Mama is megérkezett, így Anya alvásának lőttek. (pedig nagyon számítottam rá) Na de sebaj, majd éjjel - remélem.
Hédi lendületben lévén - a fél órás alvás nem minősül nagy lenyugvásnak - rögtön turbó fokozatra kapcsolt, és forgószélként járta be a lakást, pakolt le mindent, és roppant jól szórakozott. Megetettük a tekiket almával - jó hatással van rájuk Hédi jelenléte, még soha nem voltak hajlandóak almát enni - ellopkodtuk (volna) Bonnie játékai. Hédi jól megsétáltatta Mamát - hátha keveset mozog szegény:) majd labdáztunk is jó nagyot. Anya ülő és egyben tornázó (ez utóbbi inkább elméleti) labdája nagyon jó játék, mert lehet rajta ugrálni, gurgulázni, dobolni, ülni - szóval igazi multifunkci darab:)
Délután a déli nemalvásért cserébe aludt majd' két órát, lelki szemei előtt már láttam is, amint még tizenegykor is beszélgetünk, de ahhoz képest hamar elálmosodott, az előbb tettem le aludni. Még dünnyög kicsit, de már hallom, hogy lassul.:)
*
Kiegészítés: a szemrevételezés sokkal megbízhatóbb, mint a hallás utáni tájékozódás, Hédi ugyanis ül az ágy közepén, és beszélget a papagájával.

1 Comments:

  • At 5:48 du., Anonymous Névtelen said…

    Ezzel az alvás dologgal megőrít engem Emma! Tuti van beépített érzékelője, hogy mikor ér a fejem a párnához. :(

     

Megjegyzés küldése

<< Home