Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, augusztus 07, 2006

Paci

A pacit elvitték, mire mentem volna megvenni.:) Pedig pénteken még láttam az üzletben. Nagyon kedves volt a hölgy, mondta, hogy jövő hét csütörtökön lezs megint, de én nagyon elszontyolodtam, mert már nagyon szerettem volna Hédikének megvenni. Nem hagyott nyugodni a dolog, és itthon elkezdtem kutatni, és Fotexneten találtam is ugyanilyen pacit, ráadásul szállítási költséggel együtt is kevesebbe kerül, mint itt a boltban. Úgyhogy meg is rendeltem, elméletileg egy hét múlva itt is lesz.

Hédikém meg van fázva. Folyik az orra, meg egy kicsit tüszizik. Nem köhög, láza sincs, de nem az igazi. A közérzete viszonylag jónak mondható, mosolygós, de a szemei elég fátyolosak. Pedig annyira igyekeztem vigyázni rá, de úgy tűnik a csöpp szervezete nem olyan könnyen emészti meg ezt a hülye hőingadozást. Nagyon remélem, hogy hamar elrúgja, olyan rossz, hogy nem tudok neki segíteni. Az éjszaka is nagyon rossz volt, mert sokszor felébredt, biztosan gondot okoz neki a levegővétel azon az eldugult pisze orrán, de nem kért sem enni, sem inni, csak egy kis tutujgatást, egy puszit, aztán vissza is aludt. De meglátszik rajta, hogy nem a szokott módon nyugodtan aludt, mert hamar elfáradt délelőtt, és hamar elaludt, dacára annak, hogy a reggeli után is visszaaludt 9-ig.

2 Comments:

  • At 6:36 du., Anonymous Névtelen said…

    Sok-sok gyógypuszi! Már kíváncsi vagyok a pacira. :)

     
  • At 7:49 du., Blogger KHA said…

    Hédi köszöni szépen! Amit csak tudok, átadom neki. A nózija változatlanul folyik, de mintha javulna.
    Amint megérkezik a paci, fényképezem:))

     

Megjegyzés küldése

<< Home