Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, augusztus 16, 2006

Paci2

Abbéli igyekezetében, hogy háború sújtotta övezetté nyilváníttassa a szobáját, valamit hogy a Pacin minden apró dolgot felfedezzen és megkóstoljon, Hédi elfelejtett aludni. Legalábbis ebéd után hallani sem akart az ágyról, helyette még játszott. Majd egy óra elteltével a bejelentkezett egy tápi pótebédre és miután lehúzott egy üveggel, végre elaludt, cserébe viszont aludt két és fél órát:) nemrégen kelt fel. Most ismerkedik a pacival, közben pedig pakol ismét, valahogy csak kihúzta az egyik fiókot, dacára az óvintézkedésnek. Nem hagyja az ember agyát pihenni, az tuti:))
Mamáék megvették ma a husit a keresztelőre - jó kis bográcsos ebéd ígérkezik, holnap pedig elmegyünk megvenni a felnőttes innivalókat is, hogy minden meglegyen, ne kelljen az utolsó percben rohangálni. Hiszen már nem sok idő van, jövő hét szombat a nagy nap:) Az esperest nem lehet elérni, így semmit nem tudunk arról, hogy kell-e mennünk előzetes megbeszélésre, de gondolom, hogy keresne, ha lenne valami dolgunk.
*
Jajj, mindent elfelejtek. Például, hogy ma vettem vakdugókat a konnektorokba, még mielőtt kedvet kapnak a kis kerek nyílások felfedezéséhez. Teljesen korrekt 300 ft-os áron árulnak 6 db-ot, meg is lepődtem, többre számítottam. Konnektorra viszont kevesebbre, mert nem elég a hat darab, de veszek még holnap.
Ezen kívül egyedi élményünk volt tegnap, hazafelé jövet a zebránál egy kamion(!) megállt, feltartva a forgalmat, mert egy darabig a szembejövő sávban nem álltak meg, hogy mi át tudjunk menni az úttesten. Nohát, ez teljesen szokatlan. Ahhoz vagyok hozzászokva, hogy cikázni kell, és ébernek lenni az átkeléseknél, és nem ahhoz, hogy valaki önszántából biztosítson utat.

6 Comments:

  • At 5:57 du., Anonymous Névtelen said…

    Én a Mokkával szemben (azthiszem Amper a neve) vettem a konektorban ragasztható "dugó"?-t 225 forint a 6db. Nagyon jó, mert nem tudja kiszedni. Most nézem a dobozt -Home Electric biztonsági gyermekvédő zár- a pontos neve. Én most szekrényajtóra keresek gyerekzárat, de sehol nincs. Eddig a Rossmann is tele volt most ott sincs. Na pénteken megyünk szegedre majd ott.

     
  • At 6:08 du., Anonymous Névtelen said…

    Még azt akartam, hogy szeptemberben akarunk Szilvásváradra menni 2 napra "nyaralni" :)
    Ancsika

     
  • At 8:24 du., Blogger KHA said…

    A két nap pont kettővel több a semminél, az is nagyon jó lesz biztosan!
    Én is ragasztható dugót vettem, de ügyesen a műszakiban, szerintem ugyanazt, akkor így sikerült 75 ft-al drágábbal beszereznem.

     
  • At 8:35 du., Blogger KHA said…

    Az ajtóra még én sem találtam megoldást, a fiókokat sikerült úgy ahogy elzárnom, de az ajtóval még nem tudom, hogy mi legyen.

     
  • At 10:23 de., Anonymous Névtelen said…

    háború sújtotta

     
  • At 8:10 du., Blogger KHA said…

    jólvanna, mindenre én sem figyelhetek eléggé:))

     

Megjegyzés küldése

<< Home